فولاد نفیس

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استاد زنجان که در مجتمع فولاد نفیس ایرانیان واقع در شهرک صنعتی خرمدره برگزار شد مشکلات واحد صنعتی «فولاد نفیس ایرانیان» در زمینه امور تولید و گسترش مجتمع بررسی و راهکارهای قانونی برای رفع موانع آن مطرح و ارائه شد.

با مساعدت اعضای ستاد تسهیل استان زنجان راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از مشکلات این واحد تولیدی صنعتی برای رفع دغدغه و نگرانی در مسیر رونق تولید و فعالیت بهینه این واحد ارائه شد.

با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان زنجان قرار گرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

در این جلسه بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان زنجان و سازمان آب و برق با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، تصریح شد حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

تیم مدیریتی اقتصادی در استان زنجان با محوریت استاندار به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می‌شود.

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده است * نام شما

شهرک صنعتی خرمدره - فاز توسعه ۲ - بلوار صنعت ۱۲ - مجتمع فولاد نفیس ایرانیان
© کلیه حقوق وب سایت برای شرکت محفوظ می باشد.